Ігри – головний ворог навчання

Ditina-v-interneti

Соцмережі не так впливають на успішність дітей, як відеоігри, випливає з результатів проведеного у Великобританії дослідження, передає BBC.

Майже 81% досліджуваних підлітків по кілька годин на день проводять у соціальних мережах. Але автори дослідження, що проводилося в школах Північної Ірландії, не встановили прямого зв’язку між часом, який витрачається дітьми на соцмережі, та їхніми оцінками.

А ось відеоігри, як стверджують дослідники, навпаки, можуть погіршити результати випускних іспитів у середній школі. 77% підлітків, які грали у відеоігри менше одного разу на тиждень, отримали на п’яти іспитах GCSE (завершують першу сходинку середньої освіти в Британії) вищий бал, добре чи задовільно. Серед тих же, хто грав у відеоігри двічі на день, усього 41% школярів успішно здали усі п`ять іспитів GCSE.

Молодь у принципі багато часу проводить в інтернеті, в черговий раз підтвердили дослідники. Четверо з десяти учнів у свій випускний рік проводять онлайн 4 і більше годин. В основному школярі витрачають час в інтернеті на розваги. 43% підлітків менше години на день користуються комп’ютером для виконання домашнього завдання.

Водночас автори дослідження стверджують, що комп’ютер може в деяких випадках позитивно впливати на навчальний процес. «Ми дійшли висновку, що використання комп’ютера під час виконання домашнього завдання допомагає дітям краще закріплювати отримані знання і досягати кращих результатів на іспиті», – говорить Селін Макстравік, глава Національного бюро дитинства, на замовлення якого проводилося дослідження. 79% тих, хто використовував комп’ютер для виконання домашнього завдання, успішно склали іспити. Ті ж, хто взагалі не використовував комп’ютер у навчальних цілях, або робив це рідко, гірше склали іспити (57% отримали оцінки A, B або C).

За словами Макстравік, учителі повинні частіше давати домашні завдання, які передбачають додаткове використання комп’ютера та інтернету. «У той же час нам треба бути впевненими в тому, що батьки в певний момент можуть втрутитися і в разі необхідності обмежити час, проведений дітьми за відеоіграми», – каже вона.

Дослідження «ICT and Me» – перше масштабне дослідження, покликане простежити, як поведінка дитини в інтернет-просторі і соцмережах впливає на її шкільну успішність. Дослідження, що охопило понад 600 підлітків у віці 14-16 років, проводилося у 2012-2014 роках.

За матеріалами: today.mts.com.ua

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *