TP-LINK виходить на ринок смартфонів

TP-LINKКомпанія TP-LINK, більш відома на ринку як міжнародний постачальник бездротових мережних пристроїв, оголосила про розширення портфеля продуктів і анонсував вихід на ринок смартфонів під брендом Neffos.

Запуск мобільної лінійки анонсований на початок 2016 року, однак більш точна інформація буде представлена окремо.

Відомо, що для смартфонів Neffos була розроблена ціла концепція, головною ідеєю якої є зручність для користувачів, коли пристрої будуть одночасно “розумними”, але простими у використанні. Компанія заявила, що постарається зробити дизайн девайсів максимально близьким людині, при цьому смартфони виконуватимуть важливе завдання – інтеграцію всіх “розумних” речей у єдину власну екосистему.

«Ми задумували Neffos як бренд, який може забезпечити унікальний цифровий досвід спілкування, налагоджуючи прямий контакт між людьми і пристроями. Ми переконані, що смартфон може і мусить давати радість від спілкування з технологіями, одночасно спрощуючи наше життя в епоху інформаційного вибуху”, в якій всі ми живемо. Користувачі будуть розглядати смартфон не просто як інструмент, а як модний об’єкт для відображення своєї сутності», – зазначив Джеффрі Чао, президент компанії TP-LINK.

Запуск бренду Neffos також означає розширення продуктового ряду компанії від фіксованого обладнання (роутери, системи “розумний дім”, хмарні сервіси) до мобільних девайсів. Відповідно до звіту IDC за 2015 рік, світова ринкова частка TP-LINK в сфері Wi-Fi пристроїв склала 42,9% зі значним відривом від другого місця.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *