Як Microsoft може врятувати Windows Phone?

windows_phone_8x_by_htc_hands-on_sg

Недавні події, що відбуваються в Microsoft, викликали неоднозначну реакцію: частина видань взялася прогнозувати дату загибелі мобільної ОС з плитками, інші закликали не панікувати. Відомий IT-журналіст Пол Таррот розповів про те, який курс в смартфоностворенні для софтверного гіганта буде найбільш правильним.

За чотири з половиною роки існування Windows Phone не вдалося завоювати ринок смартфонів, будемо реалістами. Але у Microsoft все ще є слабкий промінчик надії. Нові смартфони Lumia, які компанія за словами головного виконавчого директора Сатьі Наделли, продовжить робити в осяжному майбутньому, повинні бути створені з урахуванням попереднього досвіду, а він, як відомо, гіркий.

«Завжди можна знайти нішу – пише Таррот у своєму блозі, – і в Microsoft це знають». У Редмонді дійсно знають, наскільки важливо прислухатися до ентузіастів, пропонуючи той користувальницький досвід і продукти, на які розраховує і жадає отримати аудиторія. Мова про лінійку Surface.

У своїй статті аналітик покладається на лист іншого топ-менеджера компанії, Кевіна Тернера:

«Ми сфокусуємо зусилля на створенні кращих смартфонів на Windows за прискореним графіком. Крім того, планується сконцентруватися на каналах і ринках збуту з кращим відгуком. Подібний підхід ми використовували в проекті Surface, який став успішним. Смартфони – одна з найважливіших складових продуктового портфоліо Microsoft і значимий компонент нашої мобільної стратегії, але реструктуризація необхідна».

Історія гібридів планшетів і ноутбуків з чотирма квадратами на логотипі нагадує казку про Попелюшку: у 2012 році обидва пристрої, створені, щоб урвати частину пирога Apple і її iPad, не впоралися зі своїм завданням. Два невдалих покоління Surface і експерименти з Windows RT коштували творцям втрачених 900 мільйонів доларів.

Читайте також: Флот США заплатив Microsoft $9 млн

Що змінилося? Все просто: Microsoft почула тих, хто купив її перші ультрабуки-планшети, і виконала бажання шанувальників: світ побачив модель під назвою «Pro 3». Вона отримала дисплей більшого розміру, але успадкувала всі переваги попередників. Результат не змусив себе чекати – в кінці 2014 вендор похвалився виручкою від продажу топового комп’ютера і аксесуарів для нього в розмірі 1.1 мільярда американських грошових знаків.

А тепер Microsoft повинна … ні, просто зобов’язана зробити те ж саме з Lumia і Windows Phone.

За матеріалами: internetua.com

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *