Microsoft розповіла, чому Windows Phone провалилася

Компанія Microsoft схвилювала фанатів своїм масштабним скороченням мобільного підрозділу та зменшенням модельного ряду телефонів. Гендиректор компанії Сатья Наделла пояснив у розгорнутому інтерв’ю ресурсу ZDNet, що компанія не збирається зупинятися щодо жодного наявного напрямку, а також розповів, у чому була головна помилка Microsoft при освоєнні ринку смартфонів.

nadella-msft-background

Сатья Наделла виступає перед 14 тисячами виробників, інтеграторів та інших фахівців на конференції Worldwide Partner Conference. Своє їнтерв’ю він дав одразу після неї

Сатья Наделла згадав, як він прийшов у 1992 році в компанію, коли головним завданням стояло принести комп’ютер у кожний дім: «Знаєте, що? Ми це зробили». Але роки йшли, комп’ютери вже є у кожного, а тренди часу давали чітко зрозуміти, що сьогодні необхідно йти на мобільний ринок. Microsoft же довго думала про ПК як про центральний вузол для всього і назавжди, каже Наделла. Не надаючи серйозного значення і просто підкоряючись трендам, компанія запустила Windows Phone, але через своє зневажливе ставлення до мобільного ринку і впевненість у настільних системах за п’ять років змогла отримати лише близько 3% світового ринку.

Сьогодні, на його думку, універсальними гаджетами стали «6-дюймові пристрої», але покладатися на них, як свого часу зробила Microsoft з ПК, та бути впевненим, що нічого не прийде на заміну, значить знову повторити свою помилку і знову програти гру.

Тим не менш, існування якогось «центру для всього» залишається головною ідеєю сучасного цифрового світу, а тому в Microsoft вирішили зробити ставку на функцію Continuum. Можливість налаштувати робочий простір під будь-який розмір поверхні і єдина система для всіх пристроїв є фундаментом нової концепції компанії, яка ніяк не може вирватися з аутсайдерів мобільного ринку.

Сатья Наделла дає зрозуміти, що єдина система дозволяє перетворити свій смартфон на комп’ютер з повноцінною ОС за рахунок Continuum (правда, з деякими обмеженнями). Переважна частка на ринку настільних ОС, Xbox і HoloLens – це єдиний простір, який працює під управлінням Windows 10. А це, у свою чергу, означає сумісність.

Тобто, якщо для настільної ОС вже є програма, то чому б не підготувати її до інших пристроїв з мінімальними витратами часу і грошей? У Microsoft сподіваються, що такий підхід вирішить проблему кількості додатків для Windows 10 Mobile, яка, втім, уже зараз не така гостра, як раніше.

Розвиток програмного середовища дозволить залучити більшу кількість виробників пристроїв. «Ми намагаємося створювати нові категорії пристроїв», – говорить Наделла і нагадує, що саме Surface став поштовхом до розвитку такого класу гаджетів, як нині часто зустрічаються, – пристрої «2 в 1».

Тим не менш, не завжди вдається привернути увагу вендорів, а тому Microsoft готова заповнити порожній простір самостійно: «Якщо ніхто з виробників не стане робити пристрої Windows, ми самі зробимо». Він згадує Lumia як приклад, а також зазначає, що суть лежить не в екосистемі або самих пристроях, а в комплексі, який називається Windows.

У компанії є дві стратегії подальшого розвитку. Вони відрізняються на підставі того, чи будуть сторонні компанії виробляти пристрої. Ці слова голови Microsoft дають зрозуміти, що софтверний гігант не збирається залишати мобільний бізнес або будь-який інше напрям.

Читайте також: Касперський: Windows Phone набагато безпечніша за iOS і Android

Як саме буде розвиватися Windows і Microsoft в цілому, ми зможемо дізнатися вже найближчим часом. Сатья Наделла упевнений, що нова стратегія дозволить побудувати сильну, повноцінну екосистему з різноманітними гаджетами та їхньою повною універсальністю. А скорочення лінійки смартфонів може зіграти компанії тільки на руку, оскільки пристрої будуть помітно відрізнятися один від одного, запевняє гендиректор Microsoft.

За матеріалами: today.mts.com.ua

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *