Переродження Windows Phone

windows_phone_8x_by_htc_hands-on_sgРозмови про списання 7,6 мільярда доларів Microsoft після скорочення майже 8 тисяч робочих місць призвели до єдиного висновку: Microsoft вбиває мобільну Windows. Списання такої суми має пряме відношення до минулорічного поглинанню Nokia, яке обійшлося компанії в 5,5 мільярдів євро. Так, Microsoft розписується у своєму безсиллі протистояти Apple і Google в боротьбі за мобільний ринок. Але це не означає, що нові спроби не будуть вживатися.

Сатья Наделла, спадкоємець Стіва Баллмера на посту глави компанії, змушений змінювати стратегію розвитку бізнесу. Повний перегляд планів розвитку мобільного підрозділу дозволить компанії стабілізувати його роботу і результати. Наделла так і вчинив. У своєму відкритому листі співробітникам глава компанії повідомив про реорганізацію мобільного бізнесу. Microsoft займеться створенням своєї екосистеми продуктів. Можливо для цього доведеться ліцензувати бренд Lumia іншим виробникам, як це зробила Google з Nexus.

При цьому компанія не відмовляється від розвитку мобільного напряму. Тепер Microsoft буде випускати смартфони для трьох категорій: бюджетні моделі, корпоративний і верхній ціновий сегмент. Так компанії вдасться скоротити лінійку Lumia. Згідно нової стратегії в рік буде з’являтися по дві моделі для кожної категорії. Оптимізація розвитку лінійки смартфонів дозволить компанії точніше відстежувати розвиток кожного з сегментів. Так сьогодні найбільш продаваний смартфон компанії – бюджетна Lumia 520 дворічної давності. За даними рекламного агентства AdDuplex на нього припадає 19,3% всіх смартфонів Microsoft.

Сьогодні бюджетний напрямок – головний аргумент Microsoft. Зростання продажів Windows Phone смартфонів говорить сам за себе. Смартфони нижчого цінового сегмента Microsoft продаються настільки добре, що це дозволило компанії вийти на лідируючі позиції в деяких країнах.

Розвиток мобільного ринку ще тому важливо для Microsoft, що в її розпорядженні є Windows – домінуюча операційна система. Десктопна ОС – єдиний спосіб збільшити ринкову частку смартфонів на Windows Phone. Створення цілісної екосистеми – ось завдання максимум для компанії. Крім десктопної Windows, у Microsoft є Surface – один з найуспішніших планшетів на ринку, популярна ігрова платформа Xbox. Смартфони в цьому союзі – слабка ланка. При вірному підході до організації бізнесу, створенні правильної стратегії, компанія збільшить ринкову частку Windows Phone, що дозволить створити конкуренцію iOS – другій за популярністю операційній системі.

Читайте також: Work Assistant зможе спростити роботу з документами на Windows Phone

Спроба реорганізації бізнесу не може бути прагненням затягнути пояси. Кінець Windows Phone – найменш імовірний з можливих сценарій. Накоївший лиха Баллмер – найгірше, що траплялося з мобільним підрозділом Microsoft. Тепер біля керма компанії стоїть молодий і амбітний Наделла, на ділі довів дієздатність і прагнення повернути Microsoft колишню славу. До лідируючої позиції на мобільному ринку Редмонду далеко, але початок покладено: Windows Phone зростає швидше очікувань. Стратегія з явними обрисами дозволить компанії досягти успіху.

За матеріалами: internetua.com

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *